Party, party

Vi har ofta vänner hos oss, är hos vänner o.s.v
men som jag skrev igår väldigt sällan vi är på "lokal"
 
men igår var det dax, så himla roligt
jag till och med unnade mig två snabba bugg med mannen.
Takterna sitter faktiskt i märkligt nog,
men det gick åt mycket vatten efteråt!!
och ja, det känns idag -men det var det värt! En gång emellanåt..
Många både gamla och nya bekanta, mycket skratt
god mat, bra musik och hålligång.
Dock tänkte vi på morgondagen och gav upp medans det fortfarande
var som roligast. Både vi och äldste sonen tackade ja till
skjuts hem av Tessan som tillbringat dagen med hundutställning.
Det ångrar vi inte idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Helt rätt! Man ska avsluta när det är som roligast!

2013-03-03 @ 13:18:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: lolla

morning
ojoj vad skoj ni verkar haft det!!1
Kul att ibland få göra nåt sådant men för min del blir det inte alls ofta, njuter oftast hemma med vänner....
Här har det varit full fart i helgen sonen med familj kom på torsdagen och stannade tills igår på söndag...gud så trevligt och busigt vi haft det med detras två barn 2 åriga Wilton och lille Truls 5 månader...hejåhå,hahaha
kramar till goa dig
lolla

2013-03-04 @ 06:56:35
URL: http://www.lollashus.blogg.se
Postat av: AnnaKK

Roligt-roligt!!! :-)

Jag är inte så dansant av mej, men tittar gärna på när andra buggar (och önskar att jag också kunde). Framförallt tycker jag det är kul att nästan alla ungdomar är jättedutiga på att just bugga. Så något lär de sej uppenbarligen i skolan nu för tiden, som inte jag fick göra!? :-D

2013-03-04 @ 07:54:09
URL: http://annakk.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0