Bio och restaurangbesök

Igår var det verkligen "lillelördag" för min del!
Träff med väninnorna med biobesök (Monika Z) och restaurangbesök.
Riktigt trevligt, vad som behövdes igår.
 
Har lite svårt att recessera själva filmen...
 Monika Z är väl ingen jag har eller haft
någon relation till om ni förstår vad jag menar. Men den var klart sevärd.
Lite tragisk.. Hur berömmelse och sökan efter lyckan kan göra att det andra
som barn och familj hamnar längst ner på listan.. å, ena sidan..
men samtidigt en vilja att bevisa att man kan bli något bara man vågar..
Nää, hon den där Monika var nog inte speciellt lycklig.
Ett tufft liv för alla, inte minst dottern..
 
Har lärt mig de sista åren att vara förutseende,
så idag har jag faktiskt semester. Smakar det så kostar det tyvärr..
Lite omvänt sådär. Kroppen vill sällan det jag vill.
Lite inför helgen också, för då vankas det mer skojsigheter.
"Systerami" (Susanne) och hennes grannfru Lotta kommer neråt Småland.
Lördagen är vikt till dem och ett par damer till.
Imorgon Fredag är det 7-års kalas för grabben i lövhögen!!
(Men först några timmars jobb)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Låter som en fin "lillelördag"
Härligt med semesterdag/Kram <3

2013-10-17 @ 12:14:50
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Znogge

Jag tyckte att filmen var otroligt bra. Men Monika var nog inte alltid så lycklig. Tyckte inte att hon dög... Ja, det är nog många som har någon form av ryggsäck...

Kram

2013-10-17 @ 18:58:35
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Trevligt med tjejträff!
Jag ska försöka se Monica sen när den kommer på video.

2013-10-17 @ 21:23:55
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: moi

Jag gillar Monicas musik och har förstått att hon hade ett tufft liv och ett grymt slut på det.
Filmen har jag inte sett och får se om det blir så. Ha det trevligt med dagen och dambesöket!
Kram

2013-10-19 @ 09:21:04
URL: http://www.moiochjag.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0