Sjukstuga

Efter varit sjuk i två omgångar är jag less.
Första förkylningen kunde jag ta, var hemma tre dagar.
Sen kom skiten tillbaka med förenad kraft.
Luftrör och stämbandsinflammationen från hell.
Debuterat på både. Betapred och andning i mask,
Tur att hjälp finns.
Fanns några dagar då farmor inte fick fram ett pip
- eller jo pip var det enda som hördes.
Ingen feber att tala om (vid 38) men totalt utslagen.
De sista två dagarna har jag åtminstone
 varit på benen -alltid något.

Men SEGT så jäkla segt. 
Sjukskriven denna veckan ut, semestern får vänta.
Vi som skulle åkt iväg på några sköna husbilsdagar,
Nåväl det kunde varit värre.


Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Krya på dig! Så tråkigt när man tänkt ut annat man ska göra.... tur att ni har tillgång till husbilen när ni har tid och lust. Kunde ju varit värre som du säger, det kunde ju varit resa man fått avboka. Ta det lugnt och vila upp dig! Krya på dig kramar från ett blåsigt Skogsliden

Svar: tack, börjar äntligen få hoppet åter😛
farmor

2015-05-06 @ 07:56:25
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Nilla

Det där låter inget vidare, hoppas du har kryat på dig nu. Kram

2015-05-13 @ 15:33:18
URL: http://nillasdagar.blogspot.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0