Bye, bye underbara Pompano

Jag (vi) som är så hemkära brukar inte reagera så, men detta hus gav verkligen hemkänsla och det var med blandade känslor vi stängde dörren till "vårt hus" igår. Miami tid lyfte flyget vid 23 snåret (lagom när många av er här hemna gick upp) ca10 timmars flyg sliter dock på kroppen sen ett par timmars vila och sen upp för en timma till. Nu har vi landat i TV soffan i Solna

Dock ska det bli skönt komma hem till alla våra kära tvåbenta och fyrbenta där hemma.  10 dagar vi kommer vårda ömt i vårt hjärta..och vet ni vi har hela våren och sommaren framför oss. Detta var bara en liten tjuvstart!


Kommentarer
Postat av: Herr Nilssons Fru

Ja de såg verkligen hemtrevligt ut och jag förstår ni haft hur mysigt o gott som helst. Men så är det, borta bra men hemma är alltid bäst. En upplevelse ni kommer bära med er resten av era liv.
kramiz

2017-04-23 @ 18:35:33

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0