Sawgrass Mills

Idag tog vi oss en shoppingdag, det mådde nog vårt lagom svedda skinn bra av.

Några mil bort ligger ett av USA's största köpcenter Sawgrass Mills.

Här kan man lugnt säga "Mall of Scandinavia" släng dig i väggen. Här skulle man nog behövt ett par, tre dagar på sig att plöja genom affärerna. Nu räckte väl inte min plånbok till det precis, och inte mina trötta tassar heller.
Lika trötta och "hemlängtande" alla 5 gav vi upp efter lite god mexikansk lunch.

Alla kända märken som finns på denna jord fanns representerade. Som tex Micael Kors, Gucci, Prada mfl




Om jag gjorde någon investering?!

Ett minne måste man ju ha med sig hem..
Så denna väska slank nästan ner i kassen av sig själv

Väl hemma igen väntade poolen,

en kopp kaffe och en god drink
Ikväll blir det grill,
och imorgon är en annan dag..,


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0