Vårt femte barnbarn

 
-och jag inser att jag måste byta header och namn,
Nu är jag inte bara farmor längre-utan även MORMOR ❤️
Vi välkomnar lilla Ineke till vår familj, som föddes i slutet av Juni.
 
Nu gick det inte lika "enkelt" som för våra fyra tidigare barnbarn..
Eller rättare sagt graviditet och förlossning gick mycket bra,
men det visade sig att vår lilla Loppa föddes med ett hjärtfel.
För att göra en lång och känslosam historia hyfsat kort,
har lillan och hennes föräldrar ÄNTLIGEN fått komma hem.
Under sina första 10 dagar operades hon 7 ggr,
och vi bodde med dem nere i Lund under den mest kritiska perioden
Vi är så tacksamma och ödmjuka efter sett de resurser
och den kunskap och kompetens Sveriges barnhjärtkirurgi besitter.
All heder åt Danderyd, Nya Karolinska, Ecmoenheten, ambulansflyget
samt sist men inte minst Biva och avd 67 Lunds universitetssjukhus.
-Ni gör under!
 
  (null)

 
Så vacker med dina stora begrundande bruna ögon,
ser du på oss och vi smälter.
Vem kan ana idag, allt du fått gå igenom
Så stark, så envis och med en stor livsvilja kämpade du
vår egen lilla krigare.
Sommaren 2018 kommer vi aldrig glömma.
Oro-förhoppning-glädje
 
Tack vänner, nära och kära för alla hållda tummar, böner,
sms, hjärtan och uppmuntran
❤️
 
 


Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Men vilken sötnos! Jag smälter också av dina fina bilder. Välkommen till världen! Även om du fick en tuff start och säkert skrämde slag på hela släkten. Nu får vi hoppas på lättare dagar. Ha en fin kväll Ingrid! Kram

2018-08-01 @ 18:18:16
URL: http://mittskogsliden.blogg.se
Postat av: Herr Nilssons Fru

Så härligt det är att allt gått så bra. Att hon var en kämpe med vilja av stål. Sockersött litet barn.
Minns er där på station, ni såg inte glada ut men nu har all oro bytts ut mot glädje o kärlek och massa ömhet. Grattis mormor till mormoskapet.
Kramiz

2018-08-07 @ 06:15:16
URL: http://https://anki-nilsson.blogspot.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0