Halsband i ny design

Hade en kompis som köpt ett nytt (men dyrt) halsband i lite läcker kul design.
Såklart var jag tvungen att ta en närmare titt, hmm, jo det skulle säkert funka.
Efter en titt i lilla pärllådan -som ständigt utökas samt lite nyköpta detaljer igår,
har jag nu tillverkat några i olika färgnyanser. Lite pilligt men väl värt mödan!!
Och jag kan lova att det blev klart billigare än orginalet om jag räknar material,
samt lägger till för arbete och andra kostnader. Orginalet väldigt likt det jag har
Och som sagt jag säljer numera gärna både armband och halsband bara säg till!
De längre halsbanden på vaxad tråd med många pärlor o hängen kostar 120 kr.
De kortare med kedja 100kr samt armbanden 80 kr/st (och då ingår frakten..)


Inte så bra men ungefärlig längd på de "långa" ser ni här på mig ovan..







Kommentarer
Postat av: Mormormu

Åh, alla är ju lika vackra! Jag vill så gärna beställa ett halsband, men måste kolla ännu mer, det är så svårt att bestämma sig!



Duktiga du!!

2010-01-31 @ 17:26:14
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: marie

Åh vilka fina halsband! Vad duktig du är! Kram

2010-01-31 @ 21:53:36
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0