Arbetsveckan är över

...för denna veckan. Är ju ledig varannan Fredag, vilket är jätteskönt. Helgen blir lite längre.
Jag är ganska stolt över mig själv, är nu uppe i min "fulla tid". f.o.m April är sjukbidraget slut.
Givetvis kommer det ta ett tag innan man tillfullo är inne i det igen, vilopauserna behövs.
Men ändå, med den berömda envisheten, positiviviteten och viljan klarar man det mesta!!
Jag härstammar ju inte från den "Nilssonska" släkten för inte :P

Vågar väl inte skriva att helgen är lugn... efter alla dessa kidnappningar har jag slutat tro..
Förresten denna helgen VET jag att det blir livat!! 100 årsfest på gång 
Min kompis Lena som fyller 50 på Lördag samt hennes man Kjelle som fyllde i November,
bjuder till FEST!! Blir säkert en livad tillställning.. Hoppas på en lugn Söndag istället..
Veckan har varit intensiv, haft busarna här en eftermiddag samt varit hos dem en kväll.
Dessutom har Ingmari och jag planerat vår 100 årsfest som går av stapeln i slutet av MAj.
Fira i dagarna Tre.. vad är det Znogge?! När man kan ta det i Månaderna tre!! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Jag kan inte annat än beundra dig...både med jobb o med allt festande, fniss!

NU är min dotter inlagd på BB!

Kramen!

Ragnvi

2011-03-17 @ 18:12:45
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Znogge

Helt rätt :D Man ska suga på karamellen riktigt länge!

2011-03-17 @ 20:44:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Jag är också ledig idag - alla träningar blev inställda igår. Men man kan ju alltid roa sej med orsaken till: snön! Skotta sådan tex här hemma runt huset... SUCK!!! Trodde faktiskt att jag hade använt snöskyfflen för sista gången den här vintern, men tydligen inte... <:-)



Önskar det en skön ledig dag, och en fin/rolig/trevlig helg!!! :-)

2011-03-18 @ 07:36:10
URL: http://annakk.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0