Blåkulla nästa!

  

Ja, då var det dax igen.. Arschlet fullt av stickor! Glömde polera skaftet.. och när jag väl gjort det halkade jag av stup i ett. Och inte hitta jag kattfan heller så jag fick ta grannens, den är tovig, lomörd och lagom skabbig som Molten skulle sagt men vadå -den rör ju på sig. Här får man inte vad kräsen! Och bränslet!? Försökte med både tändvätska, gasol o whisky men inte hjälpte det! Jag blev bara konstig i magen. Kaffekokarn var borta tog med neskaffe alltid finns det väl nån som fixat vatten?" Eller vin..
Jäkla tur jag hade en bag in box kvar räcker väl en sträcka tills jag träffar Susanne...
Ja ni förstår hur det är!? Inte lätt va häxa nu för tiden! Skål alla häxor!! Vi ses i natten!



Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0