Gärdet o tjejmilen

Igår var vi uppe tidigt, inte lätt få parkering vid Gärdet annars.
Vi var färdigstädade o inpackade i bilen redan 8.30.  Fin solig dag.
Fick perfekt parkeringsplats precis utanför skolan där man duschar.
Var lite kul följa tillströmmningen av folk de där timmarna på förmiddagen.
Tolv gick starten för första gruppen sen var tionde minut, ca 28000 tjejer.

Gärdet 09

Första kom i mål strax över 33 min, vårt gäng något senare....
Trötta begav vi oss sen de alla milen hemåt, hemma runt 21.00


Kommentarer
Postat av: Skatan

Oj ... vad kul! Jag har sprungit tjejmilen två gånger tillsammans med min väninna Margith. Men det var längesen nu. Kanske skulle vara något att träna till till nästa år. Kramar!

2009-09-01 @ 07:33:57
URL: http://skatanstankar.wordpress.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0