Brunnskoll o nya skor

Hmm, hur kan detta höra ihop?? Det gör det inte, men hade två uppdrag att utföra så håll till godo;
Martina:1 vattenmängden ser helt ok ut över en meter se repmarkering,
2: gräset också högre än beräknat.. Och tyvärr är gubben fortfarande justerad i sitt knä...
Ska bli kul träffas, längesen sist!! Kör försiktigt i värmen!
Vattenkontroll

Uppdrag nr2
Fick ett par läckra sommarskor (vagabond) av dottern som köpt fel storlek..
Toppen tyckte jag som har halvnummret mindre men samma smak!
Här kommer den utlovade bilden till dig som ville se dem:


Kommentarer
Postat av: engelsson

engelsson tackar översvallande o lägger bums in en ny beställning på regnL

2009-07-02 @ 18:58:44
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Martina

A big big thanks to my favorite neighbor Anders for measuring and to my likewise favorite neighbor Ingrid for setting our well on the net ;-)

See you soon

2009-07-02 @ 19:05:36
Postat av: :)

De var riktigt snygga och sommriga! :)

2009-07-02 @ 19:23:56
Postat av: Bibban

Väldans fina skor..helt i min smak..kram Bibban

2009-07-02 @ 21:12:55
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Znogge

Ursnygga skor och helt i min smak!

2009-07-02 @ 21:24:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Tack för dina rader i min blogg! Kul att få ta sej en liten kik i din nu! :-)



Ja, den där åskan ställer till både det ena och det andra... <:-) Men nog är det konstigt att gräset kan växa trots att det är så varmt/torrt!? Jag har gjort samma upptäckt här, men det blir nog maken som får slita en stund med gräsklipparen i helgen... :-)



Söta skor!!!



Ha en jättefin fredag! :-)



2009-07-03 @ 08:08:18
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning FarmorIngrdi! Söta somriga skor!



Hi, hi...jag har inte fastnat i ån men bra nära! Har jag väl kommit ner o i så är det svårt att ta sig ur o upp igen!

Kramen!

Ragnvi

2009-07-03 @ 08:12:48
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: synne

Hej och godmorgon på dig.

Tack för ditt besök. Det är alltid spännande med nya bekantskaper.



Har kikat igenom din blogg och du skriver så bra.

Vilka rymmarhundar du har.....

Vi har inte egna hundar, men det finns två på gården där vi bor. Den ena ligger här nu...

Nu säger jag adjö för stunden. Ska ut i köket (27 grade varmt) för att baka frukostbröd.



Vi bor på landet ca 2 mil utanför Kongsvinger.

På en gård. Han vi hyr av driver med spannmål.

Trivs som bara det.



Jag är född den 15 mars. Du då?

Kul med en fisk till....



Kikar snart in igen.

Men nu ska vi ut och svettas över spisen en stund.

Ha de gott.

Klems Synne.

2009-07-03 @ 08:36:44
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: engelsson

Godmorgon..engelsson har sovit som en stock..men nu e det full rulle..ska städa hela huset nu på förmiddagen o sen ska jag på fest..ha det nu så gott o hoppas flytten av svärfar går bra..tuff farbror

2009-07-03 @ 08:38:00
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vad bra att Idisen köper skor. Ni vet ju att är de om de tom är för små för dig så har jag ju halvnumret mindre än du!!!

Nu är det bara EN vecka tills vi ses!!!! Kanske man får se skorna på då?

Hälsa till Martina och Klaus, det var verkligen länge sen jag träffade dem!

Grillning vid sjön ikväll och naturligtvis bad. Igår badade jag två gånger mellan jobb och träning, det är så jättegott i vattnet nu, men Roland litar inte på det....

Ha en jätteskön helg!

Kramisar

2009-07-03 @ 08:52:34

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0