Kovarning

Skrev innan idag på Ninnis blogg att det var så trevligt med kor på ängen...
Men kan tala om att det är inte lika kul ha dem i trädgården!
De lämnar förutom spåren efter klövarna kladdiga visitkort överallt.
Efter två misslyckade försök leda tillbaka henne hoppar hon lika fort över igen.
Så nu har vi två skällande hundar inne o en råmande ko utanför.
Tur vi inte har koskräck! Husse o matte KO var är ni??
Ko på drift

Har nu återlämnat både pojk o ko.. Nja nästan då, står bunden i väntan på transport.(kon inte Moltas..)
Moltas kommentar: -farmor kolla vilken stor näbb den har...


Här trivs vi!!

Visst ser ni min hängmatta med en specialare för mitt vinglas.. (eller kaffemuggen)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig altan du har! Där kan man njuta av både te eller ett glas gott vin!



Ha en fortsatt fin kväll!

2009-06-14 @ 19:53:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eva Sturesson

tack för dina rader i min blogg. Ja det stämmer man hör sin hund och saknar så mycket. Jag älskar djur och förstår att det gör även du. Nu ska jag inte ha någon mer hund, men man ska ju aldrig säga aldrig. kram

2009-06-14 @ 20:43:24
URL: http://evasturesson.blogg,se
Postat av: Helen

Festligt med kossan i trädgården :-) Iaf så här på håll ;-) Skön altan/uterum ni har avundsjuk



Mvh Helen

2009-06-15 @ 11:26:53
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0