Öland en fredag kväll

Två hundar som oroligt väntade hela förmiddagen; -får vi följa med??

Väntande hundar

Framme vid 14tiden o lite lätt hungriga intog vi sen lunch på altanen

Sen lunch på altanen
Efter uppackning o lite vila gav vi oss iväg på en promenad längst havet.
Lagom ljummet o en lätt vind och många goa dofter tyckte Mindi o Troja.



Här på bänken uppe på sandbanken är vår favoritplats. Man ser över till Kalmar,
och även Ölandsbron i högerkanten när vädret är klart som idag.

Mindi    Troja





Nu väntar klyftpotatis, pepparbiff och en god sallad!!
Och två trötta nöjda hundar ligger platt på golvet.
Lika nöjda med livet som husse o matte är just i detta nu.

Trötta doggar


Kommentarer
Postat av: Mormormu

Godafton!

Har precis, sent omsider, kollat på foton ifrån Bröllopet! Vilken högtid, vilken fest, och vilken plats! Fantastiskt!!



Visst finns det kanske roliga nedräkning än till Jul, men jag måste erkänna jag tyckte det var lite mysigt att följa den.. men så är jag ett julfreak också..



Nu SKA jag försöka sova!



Nattinatti

2009-09-06 @ 00:21:22
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Kan inte bli så mycket bättre än så!!!



Trevlig söndag på er alla fyra

2009-09-06 @ 06:40:21
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas ni får en underbar tid på vackra Öland! Jag längtar ALLTID dit...suck! Vart bor ni?



Det där med munkorgen o Ditte...inte nödvändigt egentligen men..hon är världens snällaste hund!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-06 @ 08:10:55
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Nilla

Så härligt med en höstsemester. Öland är så vackert. Har varit där några gånger, men nu är det många, många år sedan. Kanske dags att åka dit igen, men vi har ju vårt älskade Österlen. Och det går ju inte av för hackor. Lite för långt att åka bara. Ha nu en riktigt härlig vecka. Kram

2009-09-06 @ 10:53:40
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0