Semestern är HÄR!!

  gräset mellan tårna
 
Eller nåväl, för er som är uppmärksamma startar den på måndag (se nedräkningen)
Men har inarbetat idag och "ledig fredag" imorgon, så det blev ju lite extra lång ledighet.
Pappa har kommit hem igen, mår hyfsat. Vi har begärt få trygghetslarm som lite extra
säkerhet. Man kan/orkar inte binda upp sig helt när man inte har någon att dela det med.

Vädret är lite molnigt än så länge på morgonen, men ser ut att ta sig. Igår var sämre.
Då åskade det och regnade på natten, som tur inte så långvarigt. Gillar inte åskan alls.
I och med vi bor på landet, ensamt och högt beläget går åskan illa åt våra saker om vi
ej hunnit dra ur kontakterna. Åtskilliga modem och trådlösa telefoner har gått åt skogen.

Blomsterflickor

En mycket trevlig dag i värnamo med Idalinn!!
Mycket fina sommarkläder följde med oss hem

Shopping
Nöjd!


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, känner igen det där med kraschade datorer, men NÅGON gång ska man väl lära sig att dra ur sladdarna!

Hoppas det löser sig snabbt med trygghetslarmet, det är verkligen till stor hjälp.

Ha det bra/kram

2010-07-01 @ 13:25:26
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

I appladalen i Värnamo...Där har jag en faster o kusin!

Inte helt fel med en ny garderob,det hade jag behövt för 10 år sedan...men skam den som ger sig!

Här har vi nu fullt upp med sommargäster o butik.

Ta dig en sväng så bjuder jag på kaffe o dopp!



Kramen

2010-07-01 @ 20:55:21
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: kristin

du är bra på att hitta snygga kläder, får man låna dig som spårhund ;)

2010-07-02 @ 00:38:31
Postat av: Ragnvi

Morning! Fniss...tror kläderna gör sig ännu bättre där ute i det fria också! Finfina!

Hoppas allt går bra idag...

Styrkekramar!

Ragnvi

2010-07-02 @ 06:49:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hej där vännen. Hoppas det går bra med er allihopa.

Ser att din far har haft det tufft en tid.

Har tänkt på dig så mycket. Även om man har bloggpaus så är det några som man inte helt kan koppla bort. Du är en av dom.



Skrattar för mig själv när jag ser bilderna på Adam och dig som Kling och Klang...

Måste varit en kanondag för er allihopa.



Här skiner solen för fullt. Vinden blåser och gardinerna fläktar i dörren. Sommar...

Det smaker gott det ordet.



Tittar in snart igen ska du veta.

Tänkte sätta på en fika nu. Så jag ropar på dig när det är klart.

Storkramen Synnöve.

2010-07-02 @ 15:23:28
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Synnöve

Kram :D

2010-07-02 @ 21:16:01
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0