Julhandling

Idag bär det iväg mot La Stada och lite handling inför jul,
samt födelsedagar (ska ju hinna med 2 sådana också)
Tyvärr är listan inte så lång ännu, hjärnkontoret jobbar för fullt..
Har inte så många klappar, vi vuxna lottar och köper till en var.
Men sen ligger ju "vissa" fortfarande utanför....
och samma person är en av de som fyller år
Nu borde det ju underlätta lite att vederbörande ska bli sambo,
och då behöver en del till det gemensamma hemmet.
MEN än är lägenheten inte stor...
-och båda har bott själva innan så har lite var.

Glöggtomten
Vad var det jag sa igår?!
Längre kunde han INTE sköta sig

Nu börjas det.....

Observera att eventuella klagomål mot oanständigt beteende
göres till Tomten själv, INTE till:


Kommentarer
Postat av: Znogge

Lycka till med inköpen. Hoppas du hittade något fint.

2011-12-02 @ 16:28:01
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AprilSus

Jag måste också komma iväg och inhandla lite fler julklappar. Det är främst döttrarna och barnbarnen som får, de andra vuxna får nöja sig med någon liten grej. I år kommer älsta sonen med fästmö ner från sthlm, för några få dagars kvalitets tid innan de ska åka hem och jobba igen.



Bästa julklappen har vi ju redan förskaffat oss själva och nu börjar det bli liv i vår lilla valp kan jag lova och poppis hos grannarna blir man när man kommer med en sådan liten lurvig sötnos. ;)



Hoppsad du får tag i några bra presenter och klappar. Själv har jag bara en födelsedag att avklara innan tomten kommer.



Ha det gott och kramis!

2011-12-02 @ 17:23:34
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Maria

Hoppas ni fick köpt det ni skulle och tomten sov säkert gott den natten.

Adventskram från torpet

2011-12-03 @ 01:50:03
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Ninni

Ska iväg idag och ev shoppa lite julklappar.



Jaja den där tomten..inte länge han kunde hålla sig från flaskan fniss



Ha en gooooo lördag..kram kram

2011-12-03 @ 08:56:09
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0