Inte tid...

Nej, någon tid att sitta här har jag INTE!!! Men på något sätt är det lite "rensa huvudet".
Igårkväll började ruschen till festligheterna. Sönerna och friska svärdottern hjälpte till.
Själv fick jag göra ett (mycket bra) byte och ge mig bort till "Hult" för barnhjälp.
När jag gav mig iväg hade vi fortfarande inte bestämt hur vi skulle göra tält eller ej.
Vädret ser osäkert ut och ett såpass stort partytält känns mäkta osäkert. Kan bli dyrt!
Arbete
Men det yngre gardet stöttade upp fadern och gjorde en massiv insats på innehållet i ladan.
4 timmar senare hade de fixat provisoriska väggar och åstadkommit ett rum på 9*4,5 m
Därtill ett lika stort i vinkel som kan bli dansgolv och "bardel". Blev mäkta impad.
Lite "tyg" i tråkiga taket, belysning, bord och stolar, dukning så ska det nog bli klart bra.
Jobbet fortsätter med alla inblandade i eftermiddag. innan dess handling och bakning..
Så vad gör jag HÄR????? Schas iväg med mig till Ingmari för vidare planering!!
Början bra
Sålångt Torsdagskväll, idag fortsätter förvandlingen till provisorisk Festlokal.
Innertak




Det närmar sig.....


Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas det blir en trevlig fest!



Kram

2011-05-27 @ 09:12:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: soffie

vilken härlig hammock:)

men å ha det nu jättekul på festen!

kram

2011-05-28 @ 18:53:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ser ju hur bra som helst ut..hoppas ni fick JÄTTEKUL=)



Kram kram

2011-05-29 @ 13:20:07
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0