Träningsvärk i pillefingret....

Det har jag väl inte riktigt, men inte långt ifrån kanske ;)
Börjar väl känna mig hemma med den, men finns ju hur mycket som helst.
Lagom sysselsättning de dagar jag nu varit själv hemma..
Ett par missar som vid första samtalet; visste inte hur jag svarade.
Lika illa första gånget alarmet ringde; Hur stänger man av?!

Svärdottern har sett till att jag har "Angry bird" samt "wordfued"
som sysselsättning utifall jag någon gång blir sysslolös.



Vad gäller det första spelet hade jag ingen chans mot Moltas ens..
Kände nog mig lite som faster gjorde när Adam sa;
-Detta är jätte lätt, ja det är lätt t.o.m för DIG Ida!
Spel nummer två bör man ju kunna läsa och stava, det funkar bättre.



Är vi många som fallit för wordfued?!
Man spelar mot vänner och lägger ett ord växelvis.
Typ som Alfapet...


Kommentarer
Postat av: Tinezza

Jag kunde heller inte svara första gången. Jag tröck och tröck och inget hände förrän dottern upplyste mig om hur jag skulle göra. Likadant med väckningen så du e inte ensam ;) tinezza heter jag om du vill spela wordfeud

2011-11-01 @ 22:12:10
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Första gången jag skulle använda telefonen

ringde sonen (från andra sidan köksbordet)

för att jag skulle testa att svara...

Han skrattade så att snusen flög vida omkring!

Men, det gick ganska fort att lära sig allt ändå,

det går tydligen att lära gamla hundar sitta ;-)

Wordfeud har jag inte tordas gett mig på ännu,

jag älskar ju alfapet och är rädd att jag skulle

fastna i det eländiga spelmissbruket...



Kram på dig!

2011-11-02 @ 13:22:07
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Än har jag inte fallit men vem vet ;-)

2011-11-02 @ 15:12:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Maria

Spela spel är ett roligt tidsfördriv. Ja barnen lär sig fort att spela å slå farmor.

Ha en bra dag/kram

2011-11-02 @ 19:37:53
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Ja WF är så roligt :) Du får gärna lägga till mig om du vill, jag heter: Misan* där.

Svar: Aha jag har aldrig tänkt på att det kan vara olika placering beroende på kroppsform av stegräknaren. Jag brukar försöka ha min på höften - lite rakt fram, men det beror mycket på vilka byxor man har i hur bra den räknar. Så när jag tänker efter är ju placeringen egentligen A och O. Kram

2011-11-02 @ 21:23:23
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: M-trollet

Utmanar dej i wordfeud. Det är mycket roligt, lägg till mej som vän!

Kram kusin vitamin

2011-11-05 @ 18:32:53

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0