Försenat 32 års firande

Sonen som fyllde den 17 Juni har först nu blivit ordentligt firad.
En riktigt skön och varm Torsdagseftermiddag dessutom.
Passade bra att träffas allihopa eftersom vi idag firar på olika håll.
 Sönerna med familjer firar tillsammans med sina gemensamma vänner.
Dottern och pojkvännen med sina kompisar i en lånad stuga,
och mannen och jag som vi brukar i grannbyn.
En träningströja direkt från NewYork,
en finskjorta och lite pengar till kommande projekt.
Lillprinsessan växer så det knakar, gått upp över ett kilo.
Storprinsessan hade fullt upp..
Busa med en av sina favoriter; farbror Deas till exempel..
..eller slicka visparna med grädde... Mmmmmm!
Allt medan prinsarna lekte och slogs med knotten..
SÅ roligt de har de här båda, sysselsätter sig själva full rulle..
Eller kompisen Troja....
 
Eftermiddagen och kvällen gick som vanligt fort i detta trevlga sällskap.
Mycket god mat, dryck, bildvisning av Ida och Filip från Newyork,
ett roligt spel OCH ostkaka som avslutning -allas favorit.
allt medan Lilla Alma sussade gott efter lite mat och många famnar.
 
 
Jag avslutar med att önska alla en riktigt bra
 
Midsommar!!
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Så trevligt ni ser ut att haft. Hoppas din midsommar helg blir minst lika härlig.

Kramis!

2012-06-23 @ 11:57:12
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Fröken Hulda

Ni verkar ha haft en fin midsommar med glada barn och gräddtårta (misstänker jag med tanke på grädden)
Kram

2012-06-23 @ 11:58:09
Postat av: Znogge

Önskar det samma så här i elfte timmen ;-)

2012-06-23 @ 15:19:07
URL: http://znogge.wordpress.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0