Sammanfattning av dagen..

ska jag faktiskt bespara er..Men jag "överlevde",
och  jag kan säga så här; jag gick därifrån klart lugnare,än jag kom dit!
Så fortsätter hoppas på att "bifyndet" var just ett sådant
-även om ett par provsvar fattas. Det är jag SÅ tacksam för! 
Ettapp ett -och två avklarade för denna veckan.
 
Nästa vecka återbesök på ena stället för vidare behandling,
har en duktig sjukggymnast som har hjälpt mig innan.
Även nya röntgen väntar men av betydligt beskedligare slag.
 
Hoppas inte få FÖR ont i morgon efter undersökningarna.
Det har varit lite så innan att det triggats igång än värre.
Att det är svanskotan, eller ligamenten runt som bråkar
är nog ganska uppenbart, men frågan är fortfarande varför.
Detta händer annars oftast efter förlossningar eller fall..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Sååå skönt att läsa att du är lite lugnare! Hoppas det fortsätter så!
Din rygg/svanskota....hujedamig! Förstår att du har jäkligt ont! Min tand är ingenting i jämförelse! Men nu är ju jag sån att mig kan man skära i o göra pussel av men när det handlar om munnen blir jag som en barnunge!
Barnungar...ljuvliga sådana hos dig!
Kramen!
Ragnvi

2012-06-29 @ 05:33:39
URL: http://rankans.blogg.se
Postat av: Znogge

Så skönt att du är lite lugnare i alla fall! Ett steg i rätt riktning.

2012-06-29 @ 13:48:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Hej Ingrid! Har läst ifatt dina senaste inlägg här nu, och... Ja, vad ska man bara säga? Tycker så himla synd om dej - men det finns ju samtidigt ljuspunkter så det måste ju vara dem man ska koncentrera sej på! Att alla undersökningar osv tycks leda mot svar och förklaringar på varför - och att det därmed bör finnas hjälp att få. Sjukgymnastik som du redan har börjat på tex. Små-små steg, men åtminstone steg i rätt riktning. :-) Och att Troja har bättrat sej så mycket är ju underbart - positiv energi i massor! För att inte tala om den lilla valpen som är på G. Så söt!! :-)

Kramar!!!

2012-06-29 @ 15:18:04
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Fröken Hulda

Bra jobbat! Nu hoppas jag du slipper tuffa efterdyningar!

För att bjuda på lite galghumor (som kan behövas när man genomlider sina smärtdagar) kan jag säga att jag faktiskt skämtat om att jag är i grossess eftersom jag haft graviditetssymtom till och från länge nu ;)

2012-06-29 @ 17:31:19
Postat av: Herr Nilssons Fru

Stackas dig - lider med dig. Jag slog i svanskotan en gång "lite lätt" oh hade ont i månader efter men av de lindriga slaget, så därför vet jag att de du har måste vara sju resor värre o då lider jag. Hoppas verkligen de får rätsida på detta.

Kramiz

2012-06-29 @ 19:17:58
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Tina

Har du några tips om hur jag lär mig picasa. Jag fattar ingenting efter att ha laddat ner det. Hittar inga roliga grejer att göra som du har gjort. Jag letar troligen på fel ställen.

2012-06-29 @ 22:17:21
URL: http://tinezza.blogg.se
Postat av: Tina

Ahaaa !! Nu ser jag att du också har ett streck i webläsaren. Samma problem som jag hade. Nu begriper jag varför jag inte heller har ditt bloggnamn i min blogglista. Där är bara ett streck vid din blogg precis som en läsare sa till mig. jag begrep inte först vad hon menade. Ha en skön lördag :)

2012-06-29 @ 22:21:11
URL: http://tinezza.blogg.se
Postat av: Maria

Det var väl skönt att det gick bra för dig, hoppas nu inte att du får mer ont.
Ha en fin helg/kramizar

2012-06-29 @ 22:41:43
URL: http://torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0