Semesterallergisk?!

Man kan ju nästan undra..
Precis som vid "Kristi flygare helgen" vaknade jag kanonförkyld igår.
MEN med lite Ipren och nässpray är jag på benen.
Bävar lite för magnetröntgen jag har ikväll..
Ligga där i detta trånga uttrymme utan få röra på sig,
och samtidigt vara igentäppt. det bådar inte gott!
Men MÅSTE ju gå.

pullorna

Hade en riktigt skön vilodag igår, för säkerhetsskull..
Var borta i "Hult" en runda och vi passade på gå bort till grannen,
-en av de trevliga tjejerna från festen i Fredags.
Säger bara vill man ha trädgårdsfägring framför ögonen,
är detta ett ställa gå tillbaka till om några veckor. Vilken trädgård!!

sköna rum

Runt 200 Dahliasorter väntade få komma i jorden.
Tyvärr tog jag bara några få kort, det får blir fler en annan gång.
Även "vaktkatten" skulle ni sett i verkligheten vilken BJÄSSE!
Bilden ger inte rättvisa...


Kommentarer
Postat av: Znogge

Tror du kan få lyssna på musik under tiden eller kanske får något lugnande. Hoppas det går bra.

2012-06-04 @ 16:15:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne P

Oj, trånga utrymmen är inget för mej och speciellt inte när man är täppt i näsan. Bara DET får mej att få panik...

Men det kommer att gå bra ska du se. Ta lite nässpray innan så du inte täpper igen.

Kram

2012-06-04 @ 18:54:46
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: Maria

Hoppas det gick bra med magnetröntgen, häller med är en riktig plåga att ligga i de där röret.

Vilka fina hönor er granne har.

Kram från torpet

2012-06-04 @ 23:36:09
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: cecce

Aj då! Semesterförkylning låter inget kul:-)

Hoppas att magnetröntgen gick bra i alla fall. Har aldrig gjort någon men vad jag förstår ska det vara lite läskigt:-)



Önskar dig en fin dag trots förkylning!



Just det...såg din nya cykel! Så fin!!! Grattis till den!



Kramar!

2012-06-05 @ 09:19:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0