Mångalen...

..eller något i den stilen.. Det går INTE att sova fast jag är helt slut.
I natt vet jag inte hur många gånger jag varit uppe.
Visst det är värken som också stör, men INTE bara!
 
Har varken funnits tid eller ork till blogg denna veckan.
Gårdagen kan sammanfattas lång och "innehållsrik" om man är positiv.
..och det är jag ju allt som oftast åtminstone.
 
Som grädde på moset konstaterades det hos veterinären,
på det vanliga återbesöket att morgonens misstanke var rätt;
De tre SMÅ misstänkta "sakerna" var gnetter!!
Så utöver allt annat blev det totalsanering av ALLA liggplatser.
Vår hund har liksom inte bara en sovplats..
Som väl var hittades inga kläckta löss, så tidigt skede.
Även om det inte överförs till människor eller ens katter,
är det ju inte speciellt trevligt!
Proverna i övrigt har vi inte fått reda på.
 
Hade lite trevligt besök på rätta födelsedagen också;
 
"Mor Greta" som är bästa kompisens mamma
och så småtrollen i "Hult" och deras pappa.
 
 
Hoppas på lite vila i eftermiddag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moi

Jag hoppas verkligen du slipper värk och annat så att du får din välbehövliga sömn. För att jaga gnetter kräver sin kvinna!!
Kram på dig!

2013-02-27 @ 19:21:23
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Znogge

Även jag sov som en kratta i natt men vet inte vad jag ska skylla på.

Hoppas ni slipper löss också!

Kram

2013-02-27 @ 20:03:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0