Ligger efter..

..känns som jag aldrig hinner ifatt på bloggen, tiden räcker inte.
Nu vet jag att fler än jag prioriterar andra saker på sommaren så skäms inte.
 
Börjar med Adams 6 års kalas, som de flesta av oss kom iväg på..
Nämner inga namn MEN det verkar finnas de i familjen som hellre kräks
-än går på fest ;) verkar inte bättre i alla fall.
 
Födelsedagsbarnet var pigg i alla fall -om än inte helt motiverad öppna paket
vi kom ju och störde "mitt i spelet" med en suck ropade han till kusinen;
-Pausa Moltas, jag ska öppna paket!
 
 
 
Men blev ju sen glatt överraskad när han väl såg sitt STORA paket,
som vi lagt ihop till familjerna på både mor och fars sida.
 
 
 Nu ingick det visst montering också farfar och morfar hade jämn gärning,
med assistans av morbror och farbror.
Vi andra hade fullt upp roa oss med kartongerna...
 

Stiftade en ny bekantskap, härlige Zack  som med lekte kurragömma.
För er som undrar, ingen lagotto men en ståtlig storpudelkille.
Vann allt mitt hjärta lite.
Tror faktiskt han kände att jag saknade hund.
 
Om det hann bli klart så de kunde hoppa?!
 
 
Både hoppning och bad avklarades och naturligtvis TÅRTA!!
 
 
 
 
 På valpfronten växer de små liven!!
Har t.o.m fått se små videosnuttar på när de äter,
Jösses så små och goa.
Sötare blir dem, lagom till vi får hälsa på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tycker det går upp och ner med bloggen. Man ska/vill ju även hinna med att titta och kommentera i andra bloggar. Det är ju det som är vitsen med det hela...och det är svårt att hinna med. Sen jobbar ju jag så oregelbundet. Som nästa vecka, då jag har fem nattpass, då är det svårt att hinna. Och sen tar det några dagar att komma igång igen. Men vi gör så gott vi kan. Man ska inte ha dåligt samvete, det ska ju vara roligt...inte ett tvång. Och jag ser ju att ni har haft andra roligheter för er :)

2013-06-17 @ 18:52:00
URL: http://nillasdagar.blogspot.com
Postat av: moi

Jag håller med vad gäller bloggande just nu. Det är så mycket som händer innan midsommar och semester. Men jag har bestämt att bloggen aldrig få bli ytterligare ett stressmoment! Att blogga ska vara kul (och är det!)
Förstår att den unge killen blev imponerad över presenten - när den väl blev användbar...
Fast oftast är kartongerna nästan lika kul!
Kram

2013-06-18 @ 08:06:52
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: "LillaSyster"

Ååå vilken bra och rolig present! Kan tro att valparna är söta. Ha en skön tisdagskväll, snart ska jag ut och vattna!!!

2013-06-18 @ 17:59:24
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Oj, vilken rolig present!
Jag tror att "alla" barnfamiljer på våran gata har en studsmatta...

Kram

2013-06-18 @ 18:40:33
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Znogge

Bloggen finns ju kvar om IRL skulle komma emellan ;-)

2013-06-18 @ 19:28:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Vilket kalas!
Hoppkalas ;)
Kan tänka mig att valparna är kanon söta.
Kram!

2013-06-19 @ 09:09:54
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: lolla

Hejsan
oj så mycket jag inte hunnit läsa hos dig.
Läser att ni varit med om något mycket sorgligt....men så starkt gjort när man gör såna beslut,ibland bara måste man...En hund är ju som en trogen vän och familjemedlem.För några år sedan måsta även vi ta ett sådant beslut om vår älskade Tuva som för andra gången fick en stor juvertumör...saknaden efter henne finns såklart fortfarande kvar.
Ser att ni har en ny härlig liten valp på gång ...så spännande och en för mig helt ny ras....
Kalasar på med nära och kära gör även du...hihi...
Bloggen får ta det lite lugnt nu under sommaren då detv är fullt upp med annat!!!
KRAMAR I MASSOR GOA DU!!
Lolla

2013-06-20 @ 07:00:05
URL: http://www.lollashus.blogg.se
Postat av: Ninni

Åhh filmklippet var borta !! Jag är också klen på bloggsidan..njuter av sommaren i stället.

Ha en fin midsommar, kram

2013-06-20 @ 13:26:47
URL: http://www.ninni.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0