Sol, värme och fågelsång

Fattar ni att snart är april också över,
Tycker denna vinter har gått snabbt.
Minns dessutom hur självsäker jag var
där i början av mars när jag köpte blommor till altanen,
och mannen morrade om utslängda pengar, snö och drivis..
Men jag var kolugn, det blir INGET bakslag
Så rätt jag fick!
Mina inköpta blommor är lika fina.
men snart behöver de bytas ut mot lite mer somriga!
 
 
Helgen ser ut att bli bra,
troligen en helg med bästa väninnan, hennes mamma och två väninnor till.
Ja, inte hela helgen men på lördag kväll.
Dessutom kommer det två småtroll
 
Men först några timmars jobb
 

Kommentarer
Postat av: Herr Nilssons Fru

Så skönt inte gubben fick rätt...fniss :)
Ja nu blommar de verkligen, de går så fort, känns redan som sommar - men...nej inte redigt ännu.
Vackra bilder, vad är de för en prinsessa som ligger där o gotta sig till vänster...:)
Go helg
Kramiz

Svar: Det är visst den gamla drottningmodern själv 😜
farmor

2014-04-25 @ 10:30:37
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se
Postat av: "LillaSyster"

Visst är det underbart!! Har varit ute hela dagen och det finns att göra imorgon också om man vill.... annars kan man bara sitta och njuta. Härligt när man får så där rätt =) Ha en fortsatt skön helg! Kram kram

2014-04-26 @ 19:04:50
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas helg blev som den såg ut, jätte fin. Ja just nu är det bara att njuta av sol och allt som växer.
Kramkram

2014-04-28 @ 00:17:14

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0