Gillar ni böcker?!

det gör jag, i alla dess former!
Dock en riktig periodare, just nu har jag slukat tre på raken.

Ibland läser jag vanliga böcker, ibland lånar jag hem e-böcker 
och ibland ljudböcker.
Jag har hittat fördelen med att kunna låna hem från biblioteket;
elib.se men det funkar tyvärr bara med e-böcker.
Tröttnat på att hålla reda på cd skivor,
När jag vet att det funkar så enkelt till mobil el surfplatta.

Idag gav jag mig själv ett Abbonnemang på Storytel
Man betalar månadsvis och kan säga upp när man vill,
Innan nästa månad tar vid.
169kr i månaden för obegränsat med böcker,
Helt ok för mig under en period.

Idag går ljudboken 

För fullt i högtalaren!!!

Kommentarer
Postat av: moi

Själv föredrar jag "vanliga" böcker när jag sitter i soffan el dyl. Däremot har jag gärna en ljudbok i lurarna när jag promenerar, ansar etc.
Kanske för att jag inte har hajat e-boken än...

Svar: Upptäckte fördelen när jag var sjuk, och långt till bibliotek
farmor

2014-01-03 @ 19:02:47
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: "LillaSyster"

God fortsättning! Jag ser att du haft det bra i helgerna och god mat.... Du ha det bäst och lyssna på nu när du är ledig! Kram

2014-01-04 @ 15:13:48
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Helen

Storytel gillar jag också, himla lättsamt att kunna ladda ner en bok och lyssna även om man inte är uppkopplingsbar, vilket jag gör när vi åker till stugan t ex, helt perfekt!

2014-01-11 @ 22:06:47
URL: http://helensvardag.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0