Det nya hemma..

Jomenvisst, hade mannen jobbar på medan jag var i Stockholm.
Allt utom installation av spis 
(krävde behörig elektriket) var klart

Blev så förtjust i denna Smegs kyl/frys
Stor både djup och bred kyldel,
med många bra fack
Samt två separata frysskåp,
Varav det högra kan ställas om till en extra kyl, så smart!
Det blåa ljuset i grönsakslådorna
förlänger dess hållbarhet.
Ska meddela om det funkar
eller är ett "hittepå"..

Där kylen var innan är nu detta

Ja, givetvis inte fläkten då,
Gissa om det ska bli skönt slippa tejpa knapparna för att de ska stanna i fläktläge. Vis av erfarenhet la vi till en tusing på förutom bra kapacitet en lättrengjord design!

Är förövrigt mycket glad att jag redan i förväg tagit ledigt idag.
Förkyld, och skallebank förutom
en trött svanskota.
Men resan gick SÅ mycket bättre än jag någonsin trodde. 
Tack älskade vänner för skjutsen!

Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Vad fint det blev, tänk vad han jobbat på!
Ska bli spännande och se vad du säger om grönsakslådorna med det häftiga ljuset! Krya på dig och hoppas att du mår lite bättre! Kram

2014-09-29 @ 21:26:17
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Moi

Krya på dig och hoppas "svansen" inte ömmar längre!
Så himla snygga vitvaror och så jättebra design!
Inte utan att jag blir lite avundsjuk :)
Kram

2014-10-01 @ 19:06:33
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: znogge

Rapportera gärna för här ska ett kök renoveras framöver :-)

Kram

2014-10-03 @ 23:25:27
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0