Stockholmshelg

Ett sen länge planerat besök,
Då jag skulle lifta upp med ena sonen som skulle springa Lidingöloppet och hans familj. 
Plan A höll dock inte då sonen blev förkyld och fick feber
Tur för mig fanns en reservplan liftade upp med goda vänner som även de skulle sammanstråla med sin dotter.
Värsta lyxen och blev skjutsad ända till porten, om än ett dygn senare än tänkt.


Dottern med sambo bor så vackert ett stenkast från Mälaren.
Men de letar större lägenhet med ljus o lykta, inte helt enkelt i storstan.

En förmiddag med shopping och lunchdate inne i stan med bästa vännerna och deras lilla baby.

Allt medan mannen är hemma och fixar vitvarorna, så när jag kommer hem blir det spännande se förändringen,

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken tur att din andra plan fungerade.

2014-09-27 @ 20:15:19
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se
Postat av: "LillaSyster"

Smart att åka bort och komma hem till det nya!
Ha en fin vecka!
Kram

2014-09-28 @ 19:22:31
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0