Gott nytt år

Som ni märker är bloggen inte prio ett längre, knappt prio 45...
Men jag vill önska alla som trots allt tittar in emellanåt ett riktigt 
Gott nytt år!!!


vårt nyår som skulle firats i Bohuslän fick ställas in pga min rygg som bråkat mest hela hösten. Den i kombination med coccygodiny gör ju inte en lång resa till en njutning precis. 
Istället hade vi en lugn men jätte mysig Nyår på tumsnhand


menyn blev perfekt

Självklart har vi firat Julafton också



och Juldagsfirande



och helgen innan Jul
med mina låtsassyskon med fam



Mycket firande blir det.

Nu ska "vi" (ni vet varje snickare behöver en arbetsledare..)
fortsätta vår renovering av lilla köket
som vi har på vår ovanvåning.
Vem vet kanske kommer det
några bilder även på det.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gott nytt år till dig/kram

2016-01-02 @ 20:24:07
URL: http://www.torparmor.blogspot.com
Postat av: "LillaSyster"

God fortsättning på det nya året till dig också Ingrid. Jag hoppas att du kommer att få må bättre nu under våren. Jag ser fram emot renoveringsbilder då du har lust, ork och tid. Ta hand om dig vännen. Kram från ett snöigt och halt Skogsliden

2016-01-10 @ 18:45:19
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0