Imorgon drar vi till Köpenhamn..

Överraskningsresa för Eva P som snart fyller 50! Nu är jag packad o klar (väskan alltså -inte jag)
Vad behöver man för ett dygn i Danmark?? Hur blir vädret? Försäkerhets skull åker både vårjackan o tjocktröjan med. Lite smink som piffar upp, kjolen ifall att de andra har något fint med sig. Ett par bra gåskor för det lär bli lite steg under fredagen, 8 "tjejer" som shoppar loss hör inte till vardagen. Nattlinnet.. ja, hittade faktiskt ett alldeles nytt i byrålådan! Det passar ju bra inviga. Ett par jeans ifall jag är allt för optimistisk väderleksmässigt. Och så sist men inte minst; 2 boxar VIN -vi är ju Smålänningar!!! Den ena fick precis plats i necessären, kan ju bli lite törstiga på tåget. Hade ingen aaaning om att den var så måttanpassad.
Tyvärr lär det väl inte vår resa bara gå i glädjens tecken men vi är ett gäng som kan dela både glädje o sorg. Så ser med förväntan på morgondagen!
 Ps. Blää, för nya datasystem som just skulle dras igång denna helgen, Susanne du vet vad du missar, Men det får du ta igen en annan gång! Vi ska skåla för dig med!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad skööönt! Jag är med i alla fall på ett litet hörn! Det känns genast lite lättare!

Hoppas ni får det jättebra och krama om alla från mig och de två som behöver det allra mest lite extra! Bredbandet krånglar hemma så jag har inte kunnat skicka mail till dem.

Kramisar kära syster!

2009-04-16 @ 07:16:11

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0