Tillbaks till verkligheten

Märklig känsla när allt lugnar ner sig igen, det tar ett tag innan varvräknaren går ner.
På ett sätt känns man alldeles tom, samtidigt som det är svårt att bara sätta sig.
Idag börjar det att lätta lite, även om jag hade öppning kom jag ju hem tidigt iallafall.
Igår var en heldag med först jobb och sen samordnarmöte mellan 14-17.15!! Pust!!
Gissa om jag ser fram emot vår semestervecka på Öland vecka 37, ska bli ljuvligt!
På jobbet flyter inskolningarna på, jag är halvvägs igenom mina båda o två till börjar nu.
Tack o lov har det varit "lätta" barn som varit bortlämnade förr, nästan så de tycker; Gå då! 
Adam har tagit ett par dagar ledigt o myser ihop med mormor o morfar som har semester.
 Vi har fortfarande många lediga barn, men imorgon kommer alla 15tim barnen tillbaka,
skolan drar igång och med den ökar barnantalet igen. En ny termin tar vid.

Ps vet att många har fått denna adressen nu för att se bröllopet, ni är så välkomna att titta.
Skriv gärna några rader! klicka där det står: skriv till mig , det är så kul läsa vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Synne

Så skönt att allt gick bra. Härliga vackra bilder på de nygifta.

Man fick faktiskt en liten tår i ena ögat ska jag säga...

Förstår det är två föräldrapar som är lyckliga nu.

Bruden var så fin....

Brudgummen var läcker i sin jacket, (heter det så?)

Det är så stiligt när man ser brudgummarna i sånt. Det är lite tråkigt när alla ska ha kostym.



Men människa, du får väl tänka på kroppen och inte bugga så den tar stryk! Den ska hålla i 50 år till minst. Tänk på det du....



Här buggas inte nämnvärt ska jag säga. Jag funderar istället på att sätta in annons på blocket og tradera i sverige, och finn.no här. Nu undrar du vad jag ska ha...

En ny nacke...

Den gamla har tagit slut sir du....

Whiplashen gör sitt till att man mår pyton.

Illamående, skallebank och ont som bara det i nacke och axlar...

Tror du det går byta?



Nu däremot ska jag fixa lite middag. Ska koka dillkött. Det är gott, men man äter det alldeles för sällan. Men idag ska det bli av. Svensk god husmanskost...



Så nu vet du vad jag gör de närmsta timmarna.

Ha en fabelaktig dag nu.

Kramen Synne.



2009-08-18 @ 14:47:05
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Znogge

Efter så intensiva förberedelser, spänning och längtan blir det som en urladdning! Man blir liksom tom precis som du säger. En vecka på Öland låter gudomligt skönt för er. Skulle kunna tänka mig det själv vilket jag nästan skäms för att säga efter två månaders ledighet. Men jag vet också stt hösten blir tuff och att min grupp INTE är att leka med...



Kram!

2009-08-18 @ 17:20:23
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: engelsson

Ja jag förstår så väl att det känns tomt i vardagen..efter en sån härlig fest..kram

2009-08-19 @ 21:52:42
URL: http://engelsson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0