Fjärde advent

Det är inte klokt vad tiden rusar iväg, fjärde advent; snart är det JUL!!
Hade en trevlig kväll igår ihop med vännerna framme hos "mor" Greta.
Som vanligt bjöds det på goder mat o dryck. Och lite planering inför nyår.
Susannes son Karl, och hans Hilda var också med, och Cassandra förstås!
Detta var Susanne´s "helg-julrunda" hos mor Greta, barn och barnbarn.


Idag har det blivit en sista (förhoppningsvis)resa till stan innan jul.
Sista paketen köpta och en läcker nyårsklänning hittad i.. ljung...
Vad förvånade alla kommer att bli, ha, ha. (Jag och ljung hör ihop.)

Om en stund ska barnena hämtas vid stationen i Alvesta efter sin helg
 tillsammans i Stockholm. Som vanligt är tåget redan en timma försenat.
Oerhört längesen vi hämtade alla våra barn samtidigt, lite småtrevligt!

Tomten har varit lite knäsvag idag... hmm undrar varför...

Slöfis

20:December


Kommentarer
Postat av: Marina

Trevligt att träffas hela tjocka släkten!

Jag unnar tomten att vara lite knäsvag..

Ha en bra söndagskväll.

2009-12-20 @ 19:24:46
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mysigt mysigt!!



Klart tomten börjar bli sliten...men han ser glad&nöjd ut!



ha en fin dag.kramen

2009-12-21 @ 07:16:43
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0