Hemma igen, och vi tackar för oss

stugan från sjön

Efter några härliga dagar är vi då hemma igen. Tiden går fort när man trivs.
Ja att åka till vännerna i studseröd är ingen bantningskur, det har ni väl förstått.
så nu blir det att sätta sig på sinekur fram till bröllpet så kläderna passar.
  
susanne

I ärlighetens namn har vi även fått massor av havsluft och nog har vi rört på oss också.
Dans, shopping och många vänder upp o ner i trappen till stugan har det blivit.
Dessutom har magmusklerna fått sitt av alla glada skratt det ska inte förnekas.
och på hemvägen fixade vi kläderna till bröllopet, hittade precis det vi tänkt oss.


Kommentarer
Postat av: engelsson

Förstår att du haft det helt underbart..o ska du banta så e nog inte munkarna jag o Micko bakade idag nåt o rekommendera nej..kramkram från mormor till farmor

2009-07-14 @ 22:13:21
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: synne

Godmorgon på dig.

Ser att du varit i festhumør en stund nu.

Det hør med till sommaren på nått vis.



Kul med 50 års fest. Måste väl börja planera själv med. Det är två år dit.....



Här är det bra. Benet läker och jag går utan kryckor.

Men inte långa sträckor. Ännu...

Men ska snart ut och plocka blåbär.



Jordgetingar är ena ilskna varelser... När jag var i 8-10 års åldern så gick jag i kohagen på landet. Trampade ner i ett jordgetingbo...

Det glömmer jag aldrig.

Bistick och märken på ryggen efter taggtråden som man skulle krypa under. Aj säger jag bara.



Nej det var nog bättre förr med allt som hette allergier och astma. Tror det är mera av det idag. Jag blev allergisk som vuxen.

Nu skiner solen och jag ska sätta mig på verandan medd morgonfikat. Måste passa på att njuta vet du...



Ha det bra nu.

Kram Synne.



2009-07-15 @ 06:16:53
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Skatan

Välkommen hem till ... ja, där du hör hemma. Här skiner solen och det verkar den göra hos dig med. Ha en fin solig sommardag, önskar Skatan

2009-07-15 @ 08:36:54
URL: http://skatanstankar.wordpress.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0