Jag vill ingetingen...

Idag känns det som en sån där dag när jag skulle vilja använda Moltas uttryck;
-Jag vill ingetingen!! skulle bara vilja vara hemma ligga i hängmattan o läsa bok.
Förra sommaren hade vi med ledsamheter,  undrar när den där riktigt bra  kommer?
MEN det kunde alltid varit värre, som min far säger. Det här är ju ganska naturligt egentligen.
Är nog bara en dag då allt kommer ifatt och man är sliten till både kropp o själ.
Bara att bryta ihop o komma igen. Imorgon kanske vi kan vara på hemmaplan..




Kommentarer
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Morning! Du vet mitt motto; bara att bryta ihop o gå vidare...Det får ni verkligen göra nu! Hos dig går både glädje o sorg hand i hand...begravning o bröllop!

Kramen!

Ragnvi

2009-07-28 @ 09:12:43
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Helena

Förstår att luften har gått ur dig.

Även om det är livets gång och ni fick behålla gamelfarfar länge är ju sorgen över att missta honom lika stor.

Ni skulle ju ha en glädjens sommar med bröllop

Men sånt är livet.....man vet aldrig vad som väntar runt hörnet.

Försök att vila dig lite nu och samla krafter till det som komma skall.

Många kramar till dig min vän!

2009-07-28 @ 09:53:51
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Susanne

Känner precis hur du mår!

Det vet du ju förståss redan men kanske skönt att höra ändå. Det är allt skönt att bara få "va". Det blir allt för sällan men när man väl är där njuter man!

Hälsa alla och krama!

Det du mailade blir kanon!

2009-07-28 @ 10:50:46

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0