Rolands 50 års fest

50 års fest i Skredsviks skola

Roland

Jubilaren himself!! Räcker drickan tror ni??

Vi bjöds på räkfrossa

Ett hundratal gäster åt o drack gott!! Underhållning och dans blev det också.

Ett stort glatt gäng

2 killar från Göteborg stod för musiken o dansen. Vart timmarna led tätnade dansträngseln
så vi höll på att få betala trängselavgift. Tyvärr ingen blixt i mobilen så bara tidig bild....
Tacksamt tyckte vissa som rent av hade träningsvärk idag utan att förstå varför.
Kan ju även tillägga att bussen gick hem 2.00 men vissa fortsatte en timma till.
Dansen börjar  Systera o jag
Skidor med

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilket festligt femtioårsfirande :-)

2009-07-12 @ 17:54:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Tack för att du skriver, det är alltid lika roligt att få en hälsning!(Denna text försvinner när du klickar.)

2009-07-12 @ 19:35:55
Postat av: Helen

Nu var det ett tag sen jag kikade förbi och ni har hunnit med att fira och kalasa ser jag. Trevligt!

Det låter fint att svärfar trivs i sitt nya boende oxå, hoppas det blir längre än korttids då. Kommer så väl ihåg när min mormor och morfar behövde flytta, de trivdes aldrig tyvärr. Det är än idag sorgligt i hjärtat när jag tänker på det, trots att de båda varit borta i nästan 20 år.



Ha en fortsatt skön sommar!

2009-07-12 @ 21:34:22
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken härlig fest.=)

Hoppas att du inte fick alltför ont i kroppen.

Kram!

2009-07-13 @ 09:20:45
URL: http://vildaella.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0