60 års fest hos min "orediga" bror



Börjar med en liten kul historia som utspann sig för sissådär 22 år sedan.
Mellansonen lyssnade lite avundsjukt på kompisen som berättade om sin mormor.
- Jag har faktiskt också en mormor, säger Deas men hon är inte riktigt redig hon...

Detta har ju gett oss många glada skratt genom åren, var ju inte så illa som det lät.
Min mamma dog innan Deas föddes, men sen träffade morfar sin Maj 1982
och det innebar ju att barnen fick sin "låtsas mormor" fast inte den "riktiga".
Så Kaj är då den bäste bror jag har o haft för jag är själv "endabarn".

trädgårdsfest hos Kaj

En underbar sommardag firar vi våran Kaj. Barn, barnbarn, mamma,syster o låtsassyster med resp
samt svärföräldrar bjöds på smörgåstårta  och en underbart hemgjord jordgubbstårta ala Tina

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hihi ja se ungar...den var härlig den barnstoryn!



Ha det gott..kram kram

2009-06-28 @ 17:46:52
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0