Frukost på altanen


När väl sommaren är här "bor vi" på vår altan. Ibland säger dottern; -måste vi äta ute jämt...
Mmmm, härligt är det och självklart har vi högtalare inkopplade (men inte TV)
Dottern ringde hem o vi fick lyssna på Uffe genom mobilen sent igår, han var toppen enl henne.
Och idag kom det ett sms till far i huset; -När är Uffe på Öland?? Vi åker!!

Så var det där med att skicka vidare "utmärkelsen" charmig blogg...

charmig_43164947

Tror att det får bli till Ninni samt en "nyfunnen" Engelsson
Båda skriver om sin vardag på ett intressant och roligt sätt som gör att jag vill läsa mer.
Att vi sen har en hel del samma intressen gör ju inte saken sämre..

Kommentarer
Postat av: engelsson

engelsson tackar o bockar o blir så himlans glad..kram

2009-06-27 @ 12:01:39
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Men va du är gullig tack så mycket!



Den tar jag med mig med glädje...ha en fin dag, kramen

2009-06-27 @ 14:40:04
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0