Midsommar!!!

Ha en riktigt skön midsommar alla vänner ute i cyberrymden!!
Växlande skurar kan man väl sammanfatta dagens väder, med vissa solglimtar.
Nu är det vi ska ta med förberett, dax att styla oss själva lite
 
 Klockan 13 började vi med sill o nypotatis med diverse goda tillbehör som sig bör.
Vår skara har krymt betydligt sen alla barnen växt upp, på dagen bara 4 par.


 
Enligt tradition stöttar vi sedan upp IFK´s traditionella firande
Ingmarie leder dansen runt stången trots regn o kyla, för en liten tappar skara.

Ingmari leder dansen

Jag hemma i halvlek rastar o ger hundarna sin mat sen är det slutkört för min del med...
Mmmm ska bli gott med ett glas vin, skål alla vänner!! Sen förflyttar vi oss till byn på landet.

Midsommar 09

Kvällen fortsätter hos Annsofie o Lasse kul kväll i goda vänners lag!!
Upp till bevis; Anders o en av Lassarna "boxas" för att det blir Seghalla imorgon..

  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Glad midsommar önskar jag er hela familjen! Hälsa alla vänner som jag känner!

Kramisar Susanne

2009-06-19 @ 12:39:08
Postat av: me

här i sthlm haglar det på midsommarafton, inga småskurar inte! det är för fjuttigt :P glad midsommar :)

2009-06-19 @ 13:01:01
Postat av: Znogge

Önskar dig det samma!



Kram!

2009-06-19 @ 15:50:09
URL: http://znogge.wordptress.com/
Postat av: Tessan

Tack för att du skriver, det är alltid lika roligt att få en hälsning!(Denna text försvinner när du klickar.)

2009-06-19 @ 21:31:53
Postat av: Tessan

Vill önska er en riktigt trevlig o Glad midsommar. Kram Tessan

2009-06-19 @ 21:33:20

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0