Nu har jag tagit sommarledigt


Tjoho för den välbehövda ledigheten, nu drygt 5 veckors sommarlov (gillar det ordet)
Avslutade min dag med att åka o köpa en vattenspridare till barnen -mer hygieniskt än en pool.
Barnen studsade som gummibollar, -sätt på den- sätt på den, ropade ungarna i kör!!
Men var i all sin dar är vattnet då, undrade jag..? och skakade lite på spridaren.
Jag vet inte, sa en 4 årig tjej o tittade fundersamt , men det ska då finnas där inne i röret...


Efter lite sol o vila var det dax för ett besök hos frissan som resulterade i nya lockar.
Sen besök i "Hult" hos Moltas vars brunn undersöktes under överseende av "inspektören".
Som till sin förtjusning hittade en liten groda!! Här farfar, ta den!

Brunnskoll i

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk att det är för det mesta de enkla sakerna som roar barnen mest!

Grattis till ditt sommarlov! Njuuuuut nu!

Ska träna fotboll ikväll, det blir varmt!

Kramisar

2009-06-25 @ 16:27:27
Postat av: Znogge

Grattis till semestern! Hoppas du får fem härliga veckor!

2009-06-25 @ 16:38:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: engelsson

Kul att du kom inhoppandes hälsar en mormor till en farmor...må du ha en riktigt bra semester kryddad med miljoner barnbarnskramar

2009-06-25 @ 17:52:55
URL: http://engelsson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0