Semester träning

Slutade tidigt och i och med jag bara har en riktig jobbdag kvar tjuvtränade jag lite.
Köpte med en god räkbaghuette o åkte ner till sjön alldeles själv.
Njöt av värme sol o lite vattenskvätt (lite väl kallt för riktigt bad...)
Lite sällskap hade jag efter en stund, ett gäng tyskar med grill o allt.
Plötsligt liv o rörelse nere vid sjökanten de tittade o pekade ut i vattnet.
Tyvärr i detta läge förstår jag tyska ganska bra o ordet för orm alldeles tveklöst.
Var ganska glad jag satt tryggt på stranden, när jag såg den fulingen simma iväg
med högburet huvud mot andra mål. (inte mig emot...) Tyvärr ingen bild.

Lugnet vid Grunnen

Detta är absolut det bästa; precis innan man går på semester..
När man fortfarande kan suga på ordet ..snart...
Egentlgen börjar inte semestern förrän på onsdag nästa vecka..
Men jag börjar med två kompdagar sen jag gjorde höstens schema.
Och i morgon har jag vanlig ledig fredag.. och sen en helg...
Så man kan säga att 11.15 imorgon går jag hem, återkommer v32.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hi, hi..blev du påverkad av den som simmade i vattnet eller?! Imorgon är det ju torsdag! Fast du kanske har lillfredag då!

Förresten så kände jag doften av nyslaget hö ända hit!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-24 @ 20:00:54
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag badade i en sjö där det fanns någon sorts ormar. Jag har aldrig kommit så snabbt upp ur vattnet som den gången... Vet inte om de är ofarliga eller men tanken är ändå inte tilltalande!

2009-06-24 @ 22:02:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: susanne

Låter härligt med semester!

Jag får jobba nån vecka till, nästan två är det visst!

Njut och ha det bra! Vi ses ju snart!

Kramisar

2009-06-25 @ 07:28:57

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0