Sol idag!!

...
Tänk vad lite sol kan pigga upp, men vi har haft en kall natt.
Vågar knappt gå runt o kolla mina blommor..
Satte tom med på värmen igår eftermiddag inne, ska man behöva det i Juni??

Fast sen vet jag av erfarenhet hur vi kommer att "pusta" när väl värmen kommer..
Och som uppväxt "bonnadotter" var väl aldrig vädret bra om somrarna.
Antingen torkade grödan upp eller regnade det bort, sällan någon var nöjd.
-Kunde alltid varit lite bättre...hörde nästan till att gnälla lite..
Känner ni igen det?
  

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag är överlycklig när det är varmt...



Ha en fin kväll, kramen

2009-06-09 @ 16:41:02
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ja, det där med vädret är inte lätt! Fast jag måste säga att hellre riktigt varmt än kallt. Ska det regna får det gärna göra det nattetid! Praktiskt och bra.

2009-06-09 @ 20:21:25
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0