Solen kan anas

Natten har varit lugn o unge herrn sov nästan till sju!
Sen att min natt varit lite si o så ändå med lite svårt att sova.
Solen kämpar tappert med att komma genom molnen,
en o annan glimt lyckas faktiskt trängas igenom!!

Tjoho!! Fast Moltas tycker inte om sol på magen....säger han.
Han säger ganska mycket det grabben, utom när han sover..
-Farfar tror du jag kan få låna lite pengar av  dig säger han allvarligt.
Jaha, säger farfar frågande vad ska du med dem till?
-Tror jag behöver köpa nåt!!

Till frukost ville han ha chips, det äter de alltid i "Hult"..
Men riktigt så lättlurade är vi nu inte som tur är.
Bra karl reder sig själv!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va fick han inte chips..hihi



Ja en del barn pratar verkligen hela tiden,dom kan ge en skavsår i öronen!!



Nåå fick han "låna" några pengar?? ha en fin dag..kramen

2009-06-14 @ 10:47:58
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0