värmechock!

                          
Värsta härliga sommardagen!!
Men av någon anledning blir ändå alla lite tagna på sängen.
Barnen kom i jeans långarmat o en del tom stövlar..
Hjälp, var finns solkrämer o parasoll..
De små stöp som klubbade i resp efter middagen,
och i ärlighetens namn duttade jag nog till lite med.
Nu väntar en timmes vila innan farfar o Adam kommer hem.

Adam i hängmattan

Adam med aftereight runt munnen, mumsigt tyckte han.
Lite bus, traktorinspektion och gung i hängmattan sen hem o sova.
Farmor klart tröttare än Adam, men till slut slocknade även han.
Nu hemma igen o sängen väntar även för farmor!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad härligt det är idag! Äntligen slutat jobba, tror jag tar en tur till sjön....

Kramisar

2009-06-22 @ 17:49:25
Postat av: Ingrid själv

Har precis haft mammma-Greta här på fika så hann inte med någon vila innan lilleman kom.. nu fullt ös.

2009-06-22 @ 17:54:35
Postat av: Znogge

Men vi har haft halvdålit väder så länge att man inte riktigt hänger med...

2009-06-22 @ 22:15:43
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0