Att läsa andras bloggar

Vilken djungel av bloggar det finns! Efter att helt ägnat mig åt min egen o hur allt fungerar har jag sett mig om lite i bloggvärlden.

SÅ jäkla duktiga många är -där ligger man i lä. Fast det var ganska skönt när man sökte sig ner till deras start sida och man såg en klar skillnad i utveckling, så om nåt år kanske jag är där med.

Har hittat lite mer till "rätt" avdelning eller åldersgrupp om man nu ska vara ärlig och då börjar det bli intressant. Jag blir särskilt imponerad av dem som fått till vackra lugna bilder och en lättläst o inspirerande text. 
Samt fått till den "röda tråden" som löper mellan inläggen!

Min nästa utmaning till mig själv är att hitta något spännande bildredigeringprogram -gillar när de suddat kanten så bilderna blir mjuka. Samt tänka på hur den färdiga texten ser ut.

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0