Liten klassträff

För ganska precis 30 år sen gick det här gänget ut gymnasiet!! Låter VÄLDIGT längesen.
Någon gång om året har vi fyra börjat träffas hemma hos varann på "soppalunch".
Idag hissades tom flaggan för att Pia skulle hitta lätt till Lena o Elmhult.
Lena hissar flaggan

Rosmarie o Lena  Afrikansk pepparsoppa  Pia o Ingrid

Vår "historia" är ganska lång; Lena o jag har umgåtts sen vi började skolan.
I femman träffade vi Rosmarie. På gymnasiet gick Rosa, jag o Pia samma.
Och numera jobbar Lenas syster o Pia ihop.. Hänger ni med??



solveig granne, syssling och vår arrendator med hunden Stella passade på
att sälja lite lotter till oss. Lite fika hann vi också med.


Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0