Återbekantskap väntar

Jag berättade för ett tag sen att jag gått med i facebook som så många andra.
Detta förde i sin tur med sig att jag nu hittat några bortslarvade "gamla vänner".
Idag är det dags för oss att träffas nästan 25 år senare, så spännande det blir.
Nu har vi ju skrivit till varandra ett tag så på nåt märkligt sätt känns det inte alls
som vi varit ifrån varandra. Mycket av vår humor och bus finns allt kvar det märks.
Så om jag inte hinner med så mycket bloggbesök idag vet ni varför, har lite att ta igen

.

1980 var Carina (blonda tjejen)och hennes dåvarande kille faddrar åt vår förstfödde.
Samtidigt gifte vi oss, med vännerna Lena o Kjelle som tärna o marskalk. Så unga vi var!
I flera år höll vi sen kontakten men i och med vi flyttade åt varsina håll o ungarna växte
blev det allt glesare mellan kontakterna, så blir det ju ofta. Tills för nån månad sen då.
Då visar det sig att Carina flyttat tillbaka till Jönköping, och går på universitetet i Växjö.
Vad passar väl då bättre än att göra ett stopp på vägen och övernattning hos oss idag.


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Nä, vad kul att ni har fått kontakt igen! :-) Ha en toppentrevlig kväll tillsammans!!!

2009-11-12 @ 14:13:58
URL: http://handerblandander,blogg.se
Postat av: Znogge

Önskar er en härlig återträff!

2009-11-12 @ 16:03:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Så kul att träffas igen efter ett uppehåll.

Önskar er en trevlig dag.

Kram Ingrid

2009-11-12 @ 17:47:41
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0