Datorn skämtar med mig Aprilo...

Ibland fungerar tekniken inte som man vill, igår kväll frestades tålamodet.
Jag bestämde mig för att ändra profilbild, och det skulle ju inte vara konstigt.
Om det nu inte var så att den gamla bilden sen envist hängde kvar i profilen.
När jag sen gick in på lilla minipc´n var det istället ingen bild alls, hmmmm!
insåg efter otaliga försök att något inte stämde o själv var jag för trött i huvet.
Spänningen var stor på morgonen, hade datorn gett sig o lagt upp den nya??
Icke sa Nicke på den stationära, bilden på mig vid busken i vårskrud fanns kvar.
Men på den lilla pc´n hade minsann bilden på mig o Mindi infunnit sig så snällt.
Så nu är frågan vilken bild ni där ute ser?? Kan det möjligtvis vara den här??



Klädslen på bilden är den från igår inhandlade d.v.s Svart kofta, tunika i Ljung,
samt mönstrad scarves. Allt detta från Vero Moda, och halsband från Gemini
Behöver nog knappast tala om vilka som är mina favorit färger va??


Kommentarer
Postat av: Znogge

Nej, det behöver du inte tala om :-)



Ha en fin söndag!

2009-11-15 @ 11:45:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gun

Japp. Jag ser den bilden, så det verkar funka.

Jag gillar också ljung, lila och rosa jättemycket:)



Sv: Kul att du tittade in till mig!! Vi är visst ungefär lika gamla och jobbar båda på förskola, jag dock i köket nu för tiden. Har dock jobbat med barn i många många år jag också.

2009-11-15 @ 13:13:12
URL: http://horni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0