En lördag att minnas

Inte för att det var en speciellt händelserik dag utan mer rik på lugn o harmoni.
Efter en tidig morgon (En viss Moltas övernattade ju) tog vi en god frukost ihop.
Sen var de båda "karlarna" ute o räfsade löv, här var det en något bekymrad Molt;
Har ju glömt min "jäfsa" i Hult ju... Men det löste sig ändå fanns saker att dona med.
Efter en timme kom en Moltas in o ville ha tutte o gose, måste nog sova lite sa han.
Och det gjorde han på direkten, bara stängde de ljuvliga små bruna o sussade gott.
 


Efter vilan var det dags för Moltas åka med mamma fram till mormor, medan pappa C slipar väggar.
Själva hämtade vi ett lass med skräp hos dem, fd köksskåp mm. Renovering pågår ännu som sagt.



Medan Anders brände skräp ute brände jag cd-skivor inne med foton!!
Mycket bilder hade samlats på hög så en hel packe med skivor gick åt.

Sen började mörkret skymma och vi tog en tur till kyrkogården:



Hemma igen lyste glöden fortfarande efter köksskåpens kremering..



Kvällen fortsatte med lite god mat och TV bara mannen o jag,
Som avslutning ett bubbelbad och lite vin kan inte bli bättre!!!



 


Kommentarer
Postat av: Znogge

En perfekt avslutning på kvällen får jag säga :-)

2009-11-01 @ 13:05:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nilla

Så söt han är Moltas. Och vad fint det var på kyrkogården, Har du klivit upp ur badet än? Det ser skönt ut.

Kram

2009-11-02 @ 15:19:15
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0