Fredag igen


Veckans allra bästa dag enligt mig, man har hela helgen framför sig.
Inatt har jag sovit sådär, riktigt ont i sprutarmen när jag rör vid den.
Men det är ju en "enkel" biverkning och i övrigt har jag inga besvär.
Idag kommer Moltas till farmor o farfar, vi ska ha mys tillsammans.
Farfar ska hämta efter jobbet vid 13.30 på förskolan extra kul förstås.
Ska knåpa ihop ännu ett hjärta idag och lägga på min mammas grav.


Efter gjort ännu ett mosshjärta åkte jag fram o handlade två röda rosor jag stack i.
Jag köpte också en ny ljus fin gravlykta, och sen åkte pappa o jag till kyrkogården.
                           
Den allvarliga biten följdes av en hämtning av Moltas på förskolan o lunch på Värdshuset.
Sen hem och tillsammans med Molten tillverkade jag en hisklig pumpagubbe
                    

 



Efter en mysig kväll med god mat, Tv (chips o läsk -Moltas-mys) säger unge herrn:
Farmor, vi har det så mysigt att jag nästan schimmar!!!
Riktigt så blev det nu inte men somnade gott i soffan gjorde han.



Kommentarer
Postat av: Znogge

Klarar du dig undan med ont i armen så är det nog bara att tacka och ta emot! Visst är fredagar bara så mysiga!



Kram!

2009-10-30 @ 10:04:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jag ska också ha mys med barnbarn i helgen! Annie och Ludvig kommer och är hos oss alldeles själva! Ska bli jättekul! Ludvig vill fiska hummer och Annie vill baka muffins så det blir väl både och!

Vilket fint hjärta du hade gjort! Har du köpt stommen? Jättefint var det!

Ha en härlig helg! Kramisar Sus

2009-10-30 @ 11:56:54
Postat av: Nilla

Fredagsmys med Moltas, kan det bli bättre??? Så fint du har gjort på graven, hur gör du mosshjärtat? Det är jättefint.

Nu har jag svarat på din utmaning :o)

Kram

2009-10-30 @ 17:02:46
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så fin pumpa ni har gjort.

Härliga bilder.

Kram Ingrid

ps. du har chans på ett par vantar hos mig.. är du sugen?

2009-10-30 @ 22:46:30
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: engelsson

Här har oxå knåpats pumpa o pyntats överallt..ungarna fick fria händer..o hade kulL ha en underbar helg..

2009-10-30 @ 23:14:27
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: marma

Men vilket härligt charmtroll! Ha mysigt så man "schimmar" - då ÄR det mysigt vill jag lova!



Skön helg/marma

2009-10-31 @ 13:02:58
URL: http://marmagda.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0