Vad tror ni om det här??



Kan väl börja med att tala om att jag är frisk nu, mest för att detta kanske får er att tvivla.
Man kan ju aldrig så noga veta med denna här, helt återställd kanske jag aldrig blir, fniss.

Kan väl börja med att ta hjälp av er, varför tror ni jag lagt upp denna bild?!



1. Kunde inte motstå... när galenheten satte in..
X. Ett litet tips till någon i min närhet att jag VILL ha hyllor i den..
2. För jämnlikheten med tanke på låten ovan..

Eller egna förslag....

Och susanne, Idalinn ni gills inte, ha, ha

FACIT:

Antar ni vill veta vad mitt lilla prospekt går ut på..
Det är lite som bagarns barn som aldrig får några bullar..
Detta vitrinskåp från "design-företaget" hittade hem till oss efter en intern auktion för ca 2 år sen..
...utan glashyllor. Nu är det dax för utförsäljning igen och ja, vad svarar jag när mannen undrar
vad vi är intresserade av?! -Jo, gärna några glashyllor till mitt fina Operaskåp!!!
Eller varför inte ta ett nytt skåp MED HYLLOR!!! Ha, ha kanske sätter detta fart på något.
För att ha frun i skåpet är väl inget kul?!


Kommentarer
Postat av: marma

Jag håller på X! Fast inga hyllor!

Ingen vanligt vuxen människa klarar sig med en 40x40!

Du behöver helt klart en standard 90x90!

För han dennadär vill väl inte att du luktar armsvett? Nej, dåså!

In med en 90x90!



Kramar/marma

2009-10-19 @ 22:57:44
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: marma

Ta inte illa upp - det här med armsvett!

Jag menade bara att du behöver ett visst armbågslyftsavstånd för att komma åt med tvålen!

Nya kramar/marma

2009-10-19 @ 22:59:53
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Susanne

Varför får inte vi va med på tipsprommenaden?

Visst är det fuskit, Idalinn!?

Ja, några hyllor vill du i alla fall inte ha i den!!!

Ha, ha ha ha....



Skönt att du är frisk, från magsjukan, nu!

Hur är det Anders?

Kramisar

2009-10-20 @ 07:05:31
Postat av: christina

Skont att du ar frisk och tydligen full av liv.

Kram

2009-10-20 @ 08:21:35
Postat av: Ragnvi

Tjena! Skönt att läsa att du är piggare!

Meen...först trodde jag att du står i en pytteliten dusch...?!

Meen två....grattis i efterskott till gokillen!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-20 @ 11:36:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Skatan

Jag röstar starkt för ett X ... Den fina farmor Ingrid skall bytas ut mot hyllor där fina saker kan ställas. Kanske belysas.



Men ... får jag väl säga jag lutar också starkt mot 2an så jag garderar med en 2:a alltså ...



När får vi veta? När visas facit?



Kram!

2009-10-20 @ 17:20:58
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Skatan

Så ska det låta! Kram!

2009-10-20 @ 20:08:20
URL: http://skatanstankar.wordpress.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0