X-2000



Sitter på tåget påväg hem, mycket nöjd med vår helg. Det är vi alla tre förresten
ytterligare en helg man kan plocka fram ur minnet o suga på lite när det behövs.
Känns lite lyxigt här på tåget har förmånen åka första klass för ovanlighetens skull.
Har t.om tillgång till internet så behöver inte fundera på vad jag ska göra i tre timmar.
Längtar allt lite efter min egen säng. hundarna och framförallt mannen i mitt liv.
Jag överlevde luftmadrassen med nöd o näppe, blir till att investera i en bättre sk
luftbädd till nästa gång. För att det ska bli fler gånger har vi redan bestämt!!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att resa bekvämt kan jag tänka!

2009-10-11 @ 18:21:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marie

Borta bra men hemma bäst.....

Det brukar stämma.

Alltid skönt att komma hem igen.

Förstår att gubben din fick en stor , varm kram när du kom hem....

Ha en skön måndag, kram

2009-10-12 @ 08:24:25
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0