Äntligen har jag lärt mig!!

Och det var faktiskt inget jag lärde mig igår utan testat mig fram nu här hemma.
Det gäller när jag vill länka till mina tidigare inlägg, har inte kommit på tekniken.
Men insåg nu att jag säkert länkat till fel adress eller ej vetat hur jag hittar den.
Så "ett exempel Helge" om jag pratar om datafreaken Adam som kan det mesta,
kommer ni genom att trycka på länken (namnet) till en filmsnutt jag lagt in tidigare.
Säkert kan ni flesta detta sedan länge, men vet att det finns de som är som jag..
-Inte lika haja på tekniken..


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag har också testat mig fram en hel del. Envis, kan själv. Och en del tips får man ju av andra bloggare som snällt delar med sig av sina kunskaper.

Så underbart att vara bästa vän med härliga Moltas. Det blev väl ingen vila antar jag :0)

Kram

2009-09-17 @ 18:50:01
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: engelsson

Neeee engelsson har ingen aning om hur man gör..jag e inge vidare bra på såna där saker..klurar ut en sak i tagetL

2009-09-17 @ 20:20:57
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Znogge

Övning ger färdighet, så är det bara!

2009-09-17 @ 20:41:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Christina

Min resa är en volontär resa i 8 veckor. En intro vecka en äventyrsvecka en sol vecka o en kulturvecka 4 veckor jobbar jag på en skola. Detta kostar 23 tusen plus flyg. mat o husrum ingår. Så det är inte gratis att jobba som volontär. jag åker ensam så jag är rätt nervös, men det ska bli så spännande.

2009-09-17 @ 20:45:32
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Mormormu

Sa nog försöka lära mig att länka jag också, ni har alla så fin design på era bloggar, jag har ännu inte ens testat att ändra något på min, men som sagt, ska lägga ner lite energi på den saken. ;-)

Ska köpa mig en kamera också så jag lägga ut egna foton.Det ena ger det andra...



Må så gott!

2009-09-27 @ 23:17:21

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0